Smart STB app laadt en toont alleen de Demo Portal

 Mijn betaalde Smart STB applicatie
laadt en toont alleen de Demo Portal.

 

Als uw app altijd in Demo-modus start en u zeker weet dat u voor de licentie hebt betaald of uw proefversie nog niet voorbij is, lees dan hieronder.

Meestal begint de app dit weer te geven (na disclaimer die per regio verschilt)

En daarna laadt de app de Demo (Embedded) Portal die er in de meeste regio’s meestal zo uitziet.

Er kunnen een aantal redenen zijn waarom dit gebeurt en we zullen hier dieper op ingaan.

  • Wordt mijn app betaald? Hoe te controleren:

Start de app, druk op OK/Center of de pijltjestoetsen als je “Loading Portal” ziet en ga naar Instellingen.

Ga naar Apparaatinfo.

Zorg ervoor dat bij “Abonnement” Proef of Betaald staat (afhankelijk daarvan als je op proef bent, met een maandelijkse licentie of levenslange licentie)


(In dit voorbeeld is de app betaald en heeft deze een levenslange licentie, foto is voor demonstratie – de hier weergegeven informatie is nep)

Als er bij uw abonnementen Beperkte demo staat, kijk dan naar het laatste punt.

  • Heeft iemand mijn app gereset? Hoe te controleren:

Als uw app opnieuw wordt ingesteld vanaf de tv (bijvoorbeeld per ongeluk), hoeft u zich geen zorgen te maken – u bent uw app-licentie niet kwijt!

Hoe de app te resetten ( Doe dit niet tenzij u wordt gevraagd dit te doen )

Start de app, druk op OK/Center of de pijltjestoetsen als je “Loading Portal” ziet en ga naar Instellingen.

Ga naar Instellingen resetten om alle opgeslagen portals te wissen.
We raden u aan dit niet te doen, tenzij u hierom wordt gevraagd!

Of ga naar Gebruikersgegevens wissen om ALLE applicatie- en gebruikersgegevens op uw tv te wissen. 
We raden u aan dit niet te doen, tenzij u hierom wordt gevraagd!

  • Mijn app is gereset. Wat nu? Hoe u uw portals opnieuw kunt toevoegen.

Als uw app is gereset, moet u uw portals terugzetten. 
Door de app te resetten gaat je abonnement bij je Provider meestal niet verloren, dit is echter niet altijd gegarandeerd.

Start de app, druk op OK/Center of de pijltjestoetsen als je “Loading Portal” ziet en ga naar Instellingen.

Ga naar Portalen

Zorg ervoor dat de Multiportal-modus is ingesteld op AAN

Ga naar Portal 1 gebruiken en zet het AAN


(De informatie op deze foto is voor demonstratiedoeleinden – de Portal is nep, u moet uw eigen echte Portal-URL plaatsen)

Voer hieronder uw Portal-gegevens in, als u klaar bent, gaat u terug naar de optie Standaard Portal en selecteert u Portal 1 als uw Standaard Portal.

Druk op de GROENE (F2 op sommige afstandsbedieningen) TOETS. Als u geen F2- of groengekleurde toets op uw afstandsbediening hebt, drukt u op de TERUG- of RETURN-toets (afhankelijk van de afstandsbediening en het tv-model) en drukt u vervolgens ter bevestiging op OK/Center.

Ga vervolgens terug en selecteer Toepassing opnieuw opstarten.

  • Ik zie het menu Portal niet

Controleer of uw app is teruggekeerd naar Demo
(bijvoorbeeld vanwege gemiste maandelijkse betaling, een harde reset van de tv, wijziging van de software-ID, wijziging van de tv, wijziging van netwerk/routers/locaties van de tv, wijziging in regio, enz.)

In het geval dat je betaald is, maar je ziet nog steeds een beperkte demo, lees dan hieronder.

Start de app, druk op OK/Center of de pijltjestoetsen als je “Loading Portal” ziet en ga naar Instellingen.

Ga dan naar Apparaatinfo.

In Abonnement staat Limited Demo.


(In dit voorbeeld is de app niet betaald en bevindt deze zich in een demo, de afbeelding is ter demonstratie – de hier weergegeven informatie is nep)

Als je zeker weet dat de app is betaald en je ziet nog steeds een beperkte demo, lees dan hieronder.

 

  • Mijn app is betaald, maar ik zie nog steeds een beperkte demo en de betaling is duidelijk. Hoe dit te controleren:

Log in op jouw account. En selecteer Try & Buy > Mijn licenties.

 

Controleer de status – als deze is opgeschort of beëindigd (afhankelijk van de regio) – dan is de kans groot dat we uw betaling niet op tijd hebben ontvangen.


(In deze afbeelding wordt getoond hoe het eruit zal zien als uw licentie is opgeschort, informatie is voor demonstratiedoeleinden en het is nep)


(In de afbeelding wordt weergegeven hoe eruit zal zien als u een onbetaalde factuur heeft – informatie is voor demonstratiedoeleinden en is nep)

Hoe dit probleem op te lossen:

Log in op uw PayPal-account en annuleer alle geautomatiseerde betalingen aan ons bedrijf.
En ga dan naar onze website en meld je opnieuw aan, zorg ervoor dat je Paypal Express gebruikt als betaalmethode.
Dit lost de problemen met vertraagde en/of foutief verantwoorde betalingen op.

Als er in die tijd al betalingen zijn gedaan, geef ons dan alle relevante transactie-ID’s door (u kunt ze vinden in de e-mails met het Paypal-ontvangstbewijs en in de details van de daadwerkelijke betaling). Upload GEEN afbeeldingen van de transactie-ID’s, maar plak ze in duidelijke tekst, aangezien afbeeldingen en afbeeldingen meestal niet duidelijk zijn.

  • Mijn app toont een beperkte demo, maar de betaling is gedaan. Is mijn software-ID gewijzigd? Hoe te controleren:

Log in op jouw account. En selecteer Try & Buy > Mijn licenties.

 

 

Controleer de status – als deze actief is – noteer de software-ID (in dit voorbeeld is dit AB:BC:CD:DE:EA:01 ).

Start de app, druk op OK/Center of de pijltjestoetsen als je “Loading Portal” ziet en ga naar Instellingen.

Ga dan naar Apparaatinfo.

In Abonnement staat Limited Demo. Let op de verschillende Software ID (in dit voorbeeld: AB:BC:CD:DE:EF:FF )

De software-ID wijzigen:

Ga terug naar de website en klik/tik op uw licentie met de verkeerde/oude software-ID:

Ga naar het gedeelte Beheren, meestal onderaan (of rechtsonder op de pagina) en klik op de knop Software-ID wijzigen (licentie overdragen) .

Voer vervolgens uw nieuwe software-ID in zoals weergegeven in Apparaatinfo op uw tv-app.

 

De Smart STB app zou nu weer moeten functioneren.

%d bloggers liken dit: