Graag aandachtig doornemen alvorens u gaat afrekenen!

IPTV is een betaalbare mooie aanvulling, maar geen vervanger voor reguliere Televisie zoals kabel of schotel. IPTV is veelal minder stabiel en kan in sommige gevallen haperen of wegvallen. Dit ontstaat vaak door factoren van buitenaf, waarop wij geen enkele invloed hebben. Denk aan onder andere weersinvloeden en uw eigen internet provider! Gelukkig hebben wij over het algemeen hier weinig klachten over, maar toch is het even belangrijk om dit gezegd te hebben. Als IPTV aanbieder willen wij namelijk geen valse verwachtingen wekken. Wij leveren altijd binnen 24 uur te leveren, vaak kan je de bestelling al binnen enkele uren verwachten. Met uitzondering van de kant en klare spelers, deze hebben 1 á 2 werkdagen levertijd. (M.u.v. feestdagen) Geen terugbetaling TV Piraat kan GEEN gelden voor abonnementen terugbetalen. NO REFUND POLICY - TERUGBETALING UITGESLOTEN. Het staat je vrij om eerst voor een 'maandje' te testen alvorens je voor een langere periode bij ons afneemt. Zo kan je het eerst voor een maand periode uitproberen en krijg je zicht op het aanbod, kwaliteit en stabiliteit.
  • Storingen worden uitsluitend via het contactformulier gemeld.
  • Wij kunnen nooit en ten nimmer garantie geven op de werking van het afgenomen pakket en of speler. Dit is het risico van IPTV. Als je dit risico niet wilt lopen, raden wij het gebruik van IPTV af. Wij doen sowieso ons stinkende best alle gebruikers tevreden te houden.
  • Een internet verbinding van minimaal 10 á 15 mb/s is aanbevolen. Het gebruik van WiFi raden wij ten zeerste af. PING mag maximaal 10-15ms zijn. De up en download zo hoog mogelijk en de PING zo laag mogelijk. Check dit via speedtest.net
  • Het afgenomen pakket is prepaid, dus je betaald vooraf. Zo zit je bij ons niet vast aan een abonnement of automatische incasso.
  • Het afgenomen pakket is persoonlijk en mag niet worden gedeeld. Je kunt per pakket slechts op 1 apparaat tegelijkertijd kijken. Voor extra apparaten mag je extra accounts bestellen. Zie ook onze duo en trio deal. 
  • Alle lijnen zijn voorzien van triple security, t.w.; Hardware lock, Country Lock en ISP lock. Dat maakt het gebruik van VPN overbodig.
  • Het is niet mogelijk met 1 box meerdere toestellen in huis aan te sturen, per TV één speler.
  • Alvorens  je hebt aangekocht, ben je positief, overtuigd en heb je het aan het spelen gekregen op je gekozen device voordat je een definitieve bestelling hebt geplaatst.
  • Gelieve geen e-mails of anderszins contact als een zender even niet werkt of stoort, dit is inherent aan IPTV. Wij geven de beheerder altijd 24 uur de tijd tot herstel, veelal is het vaak binnen afzienbare tijd verholpen. Aanhoudende storingen kun je melden via het contactformulier. Check altijd eerst je eigen internetverbinding. Modem/router reset en zie ook of de internet provider geen storing heeft. (allestoringen.nl /be)
  • Gebruik of mail of chat - gelieve geen meldingen via meerdere kanalen. Dit zorgt voor extra werkdruk en vertraging.
  • Wijzigingen in het zenderaanbod zijn onder voorbehoud. Een zenderlijst is indicatief en hier kunnen geen rechten aan worden ontleent. Niet (tijdelijk) werkende zenders zijn dan ook geen reden voor een klacht. Als een probleem structureel blijkt te zijn binnen een periode van een week kan je ons contacten en laten wij dit uitzoeken en eventueel herstellen voor zover mogelijk. Wij bieden geen enkele garantie. De beheerder is hierin vrij om aanpassingen te verrichten zonder melding aan derden.
  • Ons team doet z'n uiterste beste iedereen zo optimaal mogelijk te laten genieten van een mooi en gevarieerd aanbod.
  • Bij een klacht en/of claim bij een betaalprovider wordt de desbetreffende service per direct geblokkeerd en/of verwijderd.
  • GELIEVE eerst ALTIJD contact met ons opnemen.
  • Het staat de TV Piraat vrij om gebruikers te weigeren, te blokkeren en/of te verwijderen. Graag respect in de omgang en communicatie.